Exposure

Je bedrijf, je zaak draait goed. Het kan altijd beter natuurlijk, maar je bent tevreden. Hoe lang is het weer geleden dat je ermee startte, of je vader? Wat een verhaal … Of, je zaak gaat uitbreiden, er wordt aangeworven, de zaken floreren. Je brandt van verlangen dit wereldkundig te maken. En op de Research & Development afdeling werd net een doorbraak bereikt. Je gaat de markt veranderen. Allemaal verhalen die erom schreeuwen verteld te worden. Wat nu? Hostwriters natuurlijk.

Dynamische visitekaart

Tijd is geld, nog steeds. Je geeft presentaties, lezingen. Je woont meetings bij waar je je verhaal moet pitchen. Aanschouwelijke voorbeelden maken een idee levend, geven een abstracte constructie adem, kleur en dynamiek. Een verhaal wordt beter onthouden dan een opsomming van cijfers en feiten. Als je dit verhaal in een brochure giet, een uitgebreide visitekaart met een begin, een midden en een einde, dring je direct tot de kern door. Op het obligate visitekaartje dat iedereen krijgt, staat het site-adres waar men ook nog eens digitaal je verhaal kan lezen.

Van idee tot verhaal

De Hostwriters vragen je het hemd van je lijf, vragen die bij de lezer opkomen. Zij zetten het om in een vloeiend verhaal. Samen met jou beslissen ze over de kernzaken. Tegelijkertijd zoeken ze naar de mens achter de ondernemer. De ervaring leert dat wanneer een bedrijfsnaam een mens van vlees en bloed wordt, het bedrijfsverhaal toegankelijke lectuur wordt. Nieuwsgierigheid wordt empathie. Een goed verhaal is goud waard. Het levert betrokkenheid op voor jou en je bedrijf. Doen!